OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vážení klienti,

vážíme si toho, že jste se rozhodli nás navštívit, připravili jsme pro Vás následující obchodní podmínky:

Studio Kiss Perfekt poskytuje kosmetické služby a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním služby (osobně, telefonicky), nákupem dárkového poukazu, služby nebo produktu projevuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Nesouhlasí-li kupující s obchodními podmínkami, má možnost služeb nevyužít.

OBJEDNÁVKY A RUŠENÍ TERMÍNŮ

  • při objednání kupující musí sdělit své identifikační údaje - jméno, příjmení, telefonní číslo, případně e-mail. Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány, ani poskytovány třetím osobám.
  • změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 48 hodin před smluveným termínem - osobně, telefonicky, e-mailem, SMS. V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (méně než 48 hodin předem) si poskytovatel vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 50% z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 30 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele.
  • dostaví-li se kupující na objednanou službu se zpožděním, bude mu ošetření zkráceno tak, aby zákazník, který je objednaný po něm, mohl být obsloužen bez prodlevy. Kupující uhradí cenu za celou službu dle ceníku.
  • nedostaví-li se kupující na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu, poskytovatel si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 30 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto kupujícího již neobjednat na žádnou službu.
  • na základě Vaší rezervace – online nebo telefonicky, požadujeme poplatek 500Kč za objednané služby předem a to buď převodem na účet, nebo v hotovosti v salonu. Jestliže se tak nestane, službu nebudeme rezervovat. Také žádáme o včasné zrušení Vaší rezervace. V případě, že se tak nestane do 48 hod předem, záloha propadá.
  • Vyhrazujeme si právo ve výmečných připadech, zrušit nebo přesunout Vaši objednanou rezervaci na ošetření. Například z důvodu nemoci, výpadku el. energie apod. Pokud by tato situace nastala budeme Vás kontaktovat v nejbližším možném termínu o přesunutí rezervace.

Objednávky i rušení rezervací provádějte na těchto kontaktech:

  • telefon: + 420 771 177 815.
  • e-mail: kissperfekt2022°gmail.com

INFORMOVANÝ SOUHLAS

  • před první poskytovanou službou je kupující povinen podepsat poskytovateli informovaný souhlas s jeho ošetřením.
  • v případě, kdy kupující odmítne poskytnout poskytovateli vyžadované osobní údaje, nebo odmítne podepsat informovaný souhlas, si poskytovatel vyhrazuje právo kupujícího odmítnout.
  • v případě změny zdravotního stavu před ošetřením je kupující povinen nás o tom informovat.

DÁRKOVÉ POUKAZY

  • dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
  • dárkový poukaz lze využít pouze na službu, která je na něm uvedena.
  • platnost dárkového poukazu nelze prodloužit - dárkový poukaz má platnost dle expirace, není-li uvedeno jinak. Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu včetně, do dne uvedené platnosti poukazu včetně.
  • dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti. Po tomto dni pozbývá platnosti a kupující ztrácí nárok na jeho využití.
  • kupující musí dárkový poukaz předložit ještě před vykonanou službou, aby mohl poskytovatel ověřit jeho platnost a hodnotu. Pokud tak kupující neučiní, dárkový poukaz nemusí být akceptován.
  • je-li dárkový poukaz vystaven na nominální hodnotu, poskytovatel tuto hodnotu odečte od ceny poskytované služby. Případný rozdíl doplatí kupující poskytovateli ihned na místě - v hotovosti nebo platební kartou. Případný zůstatek je možné využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu.
  • prokáže-li se kupující neplatným dárkovým poukazem až po vykonání služby, je povinen zaplatit za službu částku dle ceníku.

PŘEDPLACENÁ OŠETŘENÍ A PŘEDPLACENÉ BALÍČKY OŠETŘENÍ

  • při předplaceném ošetření a předplaceném balíčku ošetření je předplatné platné 6 měsíců od data vystavení.
  • nedostaví-li se kupující na objednanou službu, nebo se neomluví 24 hodin předem, předplatné propadá. U předplacených balíčků bude ošetření odepsáno jako by bylo poskytnuto.

UPLATNĚNÍ SLEVY

  • při uplatnění slevového kupónu se slevy nesčítají a neplatí na služby a zboží , které je v akční nabídce.

ODMÍTNUTÍ SLUŽBY POSKYTOVATELEM

poskytovatel si vyhrazuje právo kupujícího odmítnout v těchto případech:

  • kupující trpí kontraindikacemi.
  • kupující se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek.
  • kupující se dostaví na ošetření se zdravotními problémy.

DĚTI V PROVOZOVNĚ

  • z důvodu omezeného prostoru musíme zajiistit klidné prostředí a z důvodu bezpečnosti není provozovna salonu určena pro děti.
  • pokud děti i přesto s sebou vezmete, zajistěte jim po dobu Vaší návštěvy u nás adekvátní zábavu, aby nebyli rušeni ostatní klienti. V případě nadměrného hluku byli bychom nuceni službu ukončit (pláč, křik a pod.)
  • zároveň upozorňujeme, že za škody, způsobené dětmi, ručí jejich doprovod a je povinen způsobené škody uhradit.
  • odpovědnost za chování a bezpečnost dětí v prostorách studia nese doprovod.

Děkujeme za pochopení.

ZVÍŘATA V PROVOZOVNĚ

  • přítomnost zvířat v provozovně je přísně zakázáno!

BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ

  • prohlašujeme, že veškeré osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní a e-mailové adresy budou využity výhradně pro potřeby salonu a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě atd.

OTEVÍRACÍ DOBA

  • otevírací doba je zcela závislá na objednávkách. Služby vykonáváme dle objednávek. Mimo objednané termíny nemusí být služby poskytnuty, ani nemusí být pracovník v salonu přítomen.

CENÍKY

  • vyhrazujeme si právo na změnu ceny služeb, zejména na závislosti na ceně materiálu od dodavatele a dalších faktorů. Aktuální ceny jsou uvedeny v ceníku v salonu a v našem rezervačním systému.

REKLAMACE

  • reklamace na uvedenou službu je nutné podat pouze OSOBNĚ, nejlépe po telefonické dohodě a v domluvený čas v salonu, přímo u pracovníka, který ošetření prováděl, a to do 4týdnů po poskytnutí ošetření.
  • produkt je možné reklamovat do 30 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení, neotevřený, nepoužitý a po předložení dokladu o koupi.
  • poskytovatel nenese zodpovědnost za případné alergické reakce kupujícího nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu.
  • reklamace jsou vyřizovány dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tyto VOP jsou platné od 1. 1. 2025 a tvoří nedílnou součást uzavřené ústní smlouvy o poskytnutí služby. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

S objednáním služby souhlasíte s dodržováním těchto obchodních podmínek.


Reklamační řád

Reklamační řád kissPERFEKT

Reklamační řád  studia kiss PERFEKT, které provozuje Kiss Perfekt s.r.o., se sídlem Pichlova 649, Pardubice, IČ: 07589441.

1. Předmět
Tento reklamační řád upravuje podmínky, způsob a rozsah uplatňování práv klienta z vadného plnění, které vyplývá z odpovědnosti firmy Kiss Perfekt s.r.o.. za vady poskytnutých kosmetických služeb v Kosmetickém centru Kiss PERFEKT.

2. Uplatňování reklamací
Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je nutné reklamaci uplatnit již během čerpané služby nebo neprodleně po jejím částečném nebo plném uskutečnění. U služeb, u kterých se může vada projevit později (např. barvení obočí, barvení řas, epilace obočí), je nutné uplatnit reklamaci neprodleně po projevení vady s vyloučením zásahů dalších osob. Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel. Kladně nemohou být vyřízeny ani ty reklamace vad, do kterých bylo zasahováno dalšími osobami (např. oprava služby v jiném zařízení). Reklamaci lze uplatnit také u služeb, které vinou poskytovatele nebyly klientovi poskytnuty vůbec, ačkoli byly klientem řádně objednány a předem zaplaceny a klient se řádně dostavil k jejich odběru v prokazatelně předem domluveném termínu. Při reklamaci je klient povinen uvést a doložit své
jméno, příjmení, datum narození a adresu, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, a to sepsáním reklamačního listu. V případě ústního podání reklamace je zástupce provozovatele kosmetiky  povinen sepsat s klientem reklamační list a v něm klientovi vydat potvrzení o přijetí reklamace. Reklamační list podepíše přejímající zástupce provozovatele kosmetiky a oermanentniho makeupu i klient, který svým podpisem vyslovuje souhlas s obsahem reklamačního protokolu.
Klient je při podávání reklamace povinen doložit:
• doklad o prodeji služby (příjmový doklad, faktura s dokladem o platbě),
• důkazy o vadnosti poskytovaných služeb,
• podrobný popis závady,
• upřesnění kdy a kterou konkrétní osobou byla vadná služba poskytnuta,
• případné další okolnosti a doklady podstatné pro vyřízení reklamace,
• preferovaný způsob zaslání vyjádření provozovatelem – e-mail, poštovní
adresa atd.

3. Vyřizování reklamací
Provozovatel kosmetiky a permanentniho makeupu je povinen klientovi vydat prostřednictvím reklamačního listu potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace je klientem požadován. Provozovatel kosmetiky a permanentniho makeupu je povinen po potřebném prozkoumání skutkových okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace klientem, pokud s klientem nebude dohodnuta lhůta delší.

4. Způsob vyřízení reklamace
V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo zčásti důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady poskytnuté služby nebo v případech, kdy je to možné i v poskytnutí náhradní služby nebo výměny zboží, jež souvisí s plněním služby. V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, budou důvody zamítnutí reklamace písemně sděleny klientovi. V ostatním platí pro reklamace ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména pak občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

Tento reklamační řád je publikován na webových stránkách provozovatele kosmetických služeb a permanentniho makeupu www.kissperfekt.cz a dále je umístěn na viditelném místě v provozovně.

Zpracoval: Andrea Nedvědová za Kiss perfekt sro 1.1.2025